Tivoli

Fælles servicekultur

Tivoli er Danmarks mest besøgte forlystelsespark med 4.5 mio. gæster om året – og verdens næstældste park. De ansatte i haven er i udpræget grad Tivolis ansigt udadtil, og de er en del af en lang og stolt tradition med et grønt og et rødt kontrollørkorps.

At betage sine gæster

Inteam satte i et tæt samarbejde med Tivoli fokus på, at på én gang mangfoldiggøre og ensrette serviceoplevelsen som havens gæster oplever fra begge kontrollørkorps: Mangfoldiggøre gennem et kvalificeret udgangspunkt i det unikke møde med kunden og ensretning gennem en fælles kultur og mindset i serviceprofilen.

Igennem intensive workshops blev der arbejdet med værdikæden og de grundlæggende antagelser hos den enkelte, som virker som henholdsvis forstærkere og begrænsere af medarbejdernes serviceformåen for at kunne betage deres gæster.

Kontakt Mikael Munk for at høre mere: Tlf. 27 11 23 70