Service og værtskab
Når du som vært forstår og kan agere på de centrale drivkrafter alle har, har du lagt et godt fundament for den gode oplevelse. Den sublime serviceoplevelse opstår, når du samtidigt sætter din relationskompetence i spil. Det er netop den, vi i Inteam har stor erfaring med at træne virksomheder og mennesker i.
Relationskompetence
Det gode værtskab tager udgangspunkt i, at du kender dig selv og dine reaktionsformer. Vi er alle unikke mennesker, men vores behov er måske i virkeligheden ikke så unikke og forskellige. Forstår du de centrale drivkrafter har du muligeheden for at skabe fantastiske møder med andre mennesker.
Intern trivsel – ekstern eksekvering
Et godt værtskab handler dog ikke kun om den enkelte medarbejders relationskompetence. Virksomheden har et stort ansvar for at skabe de rigtige rammer og sørge for at de rigtige ressourcer er tilstede. Inteam griber værtskab an ved at arbejde med den interne trivsel og rutiner. Understøtter den interne kultur det brand som medarbejderne skal eksekvere?
Kontakt Michael Juhl Fedders for at høre mere: Tlf. 27 22 22 70